Szkoła prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
• Księga zarządzeń
• Księga druków ścisłego zarachowania
• Księga inwentarzowa (wersja elektroniczne)
• Rejestr skarg i wniosków
• Rejestr pracowników
• Akta osobowe i dokumentacja płacowa pracowników jednostki
• Rejestr zwolnień lekarskich
• Ewidencja czasu pracy pracowników administracji i obsługi
• Księga uczniów
• Księga ewidencji dzieci
• Ewidencja świadectw szkolnych
• Rejestr legitymacji szkolnych
• Rejestr wydanych kart rowerowych
• Imienna ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły
• Imienna ewidencja wydanych zaświadczeń z OKE
• Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
• Archiwum dokumentacji szkoły
• Rejestr osób upoważnionych przez rodziców do odbioru dzieci ze świetlicy szkolnej
• Rejestr osób upoważnionych przez rodziców do odbioru dzieci z oddziału przedszkolnego.
Rejestry akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce opracowaną na podstawie:
1. Art.6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. u. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.),
2. §3 ust. 3-6 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1372),
3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
Rejestry udostępnianie są osobom, których one dotyczą lub ich przedstawicielom ustawowym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Kaliszu